sahanem 29 haftalık hamileyim doktorum bobreklerimde genisleme oldugunu söyledi bebek icin zarari yok dedi senin icin var dedi birde suyum fazlaymis basina gelen barmi ben dunden beri cok kötüyüm arastirdim korkulcak birseyin olmadigini soyluyor internet am yinede korkuyorum
Nilveannesi10 sahanem benim böbreğimde 18 mm olmuş. 30 mm olduğunda stent takılıyormuş. Ama internette hep taktıranlar şikayet yazmış ağrıları olmuş hastanelik olmuşlar devamlı. İnşaAllah size de bana da gerek duyulmaz bu kadarı 🙏🏻
Ozge3747 sahanem Benim böbreğim 27 mm, 3. Evrede. Ve 7 haftadır bu şekilde bol su içerek sağ tarafa yatmayarak idare ediyorum. Çok ağrım olsaydı stent takılacaktı.
SevalK sahanem benim sağ boşluğum ağrıyordu dr uma baktırdım böbreğinde genişleme var üzerine yatmayacaksın ve bol su içeceksin dedi 1 haftada genişleme baya düzelmiş tek çare üzerine yatmamak doğumdan sonra geçiyormuş
sebnemrah sahanem Her hamilenin bobrekleri genisliyor Genisleme orani önemli ben mesela takipteyim böbrekten 3grande olunca stend takiyorlar ürolojiye git bence kendini korkutacagina
sahanem Nilveannesi10 insallah doktor eyer buyurse erken dogum yapilicak dedi bana insallah oyle bir durum olmaz
sahanem SevalK doktor bana sirt ustu yatmicaksin dedi bende tamam dedim birde ben fe yapiyom sag tarafa donmeden yatiyim belki bende duzelir😔
sahanem sebnemrah gittim dun doktor suan korkulcak bir durum yok dedi kac ml buyudugunu soulemediler orta seviyede denilde bende sormayi unuttum korkufan takip altina alinicak dedi doktor buyurse erken dogum buyumezse dogumumu beklicekler dogumdan 3 ay sonra tekrar gidicem bobreklerim icin duzene girip girmedigine bakicaklarmis bukadar söyledi bana
sebnemrah sahanem Cok.sukur canim sen yinede genis olan bobregin oldugu tarafa yatma erken doguma kac olunca aliyorlar acaba ben sezeryan istiyorm dr.umada soyledim ama tarih vermedi henuz 32+1 im
mubu81 sahanem böbreğim 40 mm olmuştu ve taşımda vardı ağrımayan tarafıma yattım ve bol su içerek düzeldi
sahanem mubu81 ilk sonucumda 9 mm 1 hafta sonra tekrar bakildi 21mm olmus suan Durumu ne bilmiyorum bol bol su iciyorum zaten insallah daha fazla büyümez
Sdemirel sahanem benim de 24. Haftada çıktı şuan 29 haftalık olduk sağ böbrekte genişleme evet Bebişe zararı yok zAten o baskı yaptığı için büyümüş böbreğim. İdrar yolu enfeksiyonu kapıp duruyorum zor geçiyor. Bol bol su iş başka da çözümü yok bunun