Tanem0105 tam üç buçuk ay neredeyse hiç birşey yemeden geçti. Hap verdi doktor hiç biri işe yaramadı en son verdiği tam işe yaradı dedim üçüncü gün etkisini yitirdi. Su dahi içemiyordum su içince kusuyordum. Şimdi 5. Ay bitti çok şükür bi buçuk aydır yemek yiyebiliyorum çok nadir sabahları kusuyorum. Genelde zaten yediğimi kusmadım çoğunlukla hep safran kustum, tansiyon yerlerde yaşadım yemek yemediğim için. Ekşi şeyler iyi geliyordu yeşil erik elma limonlu çay vs. Süre bünyeden bünyeye göre değişiyor umarım en kısa sürede atlatırsın