Naygunn Ben de tavsiye üzerine gittim. 30 haftalıkken, ilk kez içeriye girdiğimde bana gebelik var mı dedi eşim de ben de şok olduk :) Sonra neyse dedim 1,5 dakikalık ultrason muayenesi yaptı ve kilosunu boyunu net bir şekilde söyleyemedi. hesaplamaya mı bana bıraktı hatta... İşte kilonun bilmem kaçta kaçı boy oluyor mu ya da boyun kaçta bilmem kaçı kilo gibi bir şeyler söyledi. Oradan hesaplayabilirsiniz dedi. Sinirden hatırlayamıyorum :) Ablam 10 sene önce Maltepe Bölge'de doğum yaptı. Aynı ilkel ultrasonu kullandıklarını görünce inanamadım. Biz normalde her ultrasonu videoya çekerdik ama o odada sadece doktorun ve benim görebileceğim bir ekran var. Eşim göremiyor... Çok güler yüzlü evet. Bütün gittiğim doktorlar güler yüzlü ama verdikleri bilgiler yetersiz. Op.Dr. Akın Azman diye bir doktor var Gebze Yüzyıl'da. Bütün doktorlar bir kez gidip muayene nasıl oluru görseler keşke... Her organına her defasında öyle detaylı bakıyor ki. Eğer Akın Bey'e muayene oluyorsanız inanılmaz şekilde bilgileniyorsunuz. Ben Oya Hanım'a diyorumki rahim ağzı boyuyla ilgili bilgi vermediniz. Diyor ki karnın yukarıda zaten gerek yok. Önemli bir şey olursa söylüyoruz zaten(!) Plesentanın durumu ne alemde bana bilgi verilmesi lazım. olması gereken yerde mi? suyum nasıl? Bence bir çok hasta iyi bir muayene olmadığı için 1-2 dakika sonunda bebeğiniz çok iyi diyip gönderilmenin normal olduğunu sanıyor. Oysa Akın Bey bebeği bize hasret giderene kadar gösterirdi. Bu bizim hakkımız arkadaşlar az paralar ödemiyoruz... 15 dakika muayene hakkımız var. Oya Hanım da saydığım diğer doktorlar gibi güler yüzlü ama 2 dakika sonra kapıda buluyorsunuz kendinizi...