Nur_umm Bebeğimiz bizden besleniyor kalsiyum eksikliği olabilir vitamin kullanıyorsunuz değilmi ? Ben çok yaşadım geçti .7.5 aylığım şuanda ağzımda kokuda yapıyordu bilirim uyanınca yumuşak diş fırçası ile fırçalıyordum banamısın demiyor kanıyordu , doktor azcık gargara dedi yutma sakın dedi çok az çalkalıyorsun iyi gelmişti bana canım ama normal korkma