Arkadaşlar 31+2 yim.Dün tam rahimde elektrik çarpması gibi bir his oluştu.1sn sürdü.Ağrı desen değil,sancı desen değil .Şok dalgası gibiydi.😲ilk kez yaşadım bunu.Ama ciddi çok güçlüydü.Eğer doğum sancısı böyle birşeyse,benim yaşadığım hiçbir acı çeşidine benzemiyor.Kusursuz tasarlanmış..🤭Ve izahı çok zor.Tek tanımlayabileceğim ,güçlü voltajlı bir ekektrik şoku gibiydi..😱😨Böyle birşey yaşayan oldu mu?