Esesen Tetanoz aşısına aç mı tok mu gidiliyor sormayı unuttum bugün aşı olucam. Ya da aşıdan sonra mı yemek yenmiyor ona göre kahvaltımı edeyim mi
Gamzeliim38 Esesen Tok git bence yada faketmiyor Hemşire bana yanında tatlı biseler getir aşıdan sonra yersin demişti Sanırım biraz Kan şekerini falan etkiliyor olabilir
DeryaKryln Esesen üç gün önce gittim oldum ilk gün sinek ısırığı gibi minik bir ağrı vardı. İki gündür şişti ağrıdan kolumu zor hareket ettiriyorum gece uyuyamadım. Kıyafetimi giyemiyorum resmen o kadar ağrı yapıyor.
Lindam DeryaKryln yaaa ben iğneden zaten çok korkarım şimdi daha da korktum yaptırmasak bişey oluyor mu acaba
tugrakubra_1 aç ya da tok fark etmiyor sanırım ama sonrasındaki ağrıya hazırlıklı ol,ben kaldıramıyorum şu an 😒
Esesen ozbek ilk aşı ertesi gün baya ağrı yaptı bu ikinci aşım şuan ağrı yok ama yarın ne olur bilemedim
Momysumy Gamzeliim38 evet olabilir bu hafta 2. asimi oldum abarttiklari kadar acimadi ilkinde de simdi de öyle.. ama bu sefer tansiyonum düstü Asi dan sonra bayilacak gibi oldum gözlerim karardi felan.. dediginiz gibi kan sekerim düsmüs
Esesen Lindam hayır hayır sakın yaptırmamazlık etme atılırken hiç bir şey duymuyorsun ben anlamadım bike attığını. Ertesi gün ağrı yapıyor
DeryaKryln Esesen ben şimdiden ikinciye gitmesem ne olur onu düşünüyorum. İnanılmaz ağrı yaptı ikinci gündem itibaren :( geçmekte bilmiyor zaten gece zor uyuyordum şimdi ağırdan sola dönemiyorum
DeryaKryln Lindam aynen yapılırken hiç hir ağrı yok ne yanma ne ağrı. Hatta tüm gün sadece sinek ısırmış gibi minik bir sızı oldu. Kimi ertesi gün de ağrımadan geçiriyor. Ben ebe yapınca bitmedi sandım o kadar hiç acımadı yaparken 😂 olan sonradan oldu omuz kısmımı kullanamıyorum sanki üzerine yatmışsın da tutulmuş gibi oluyor