XMery canım ilacı aç içmen gerekiyor tok karnına iç diyenler olmuş fakat kahvaltıda genelde peynir tüketiyoruz ondaki kalsiyum ilaçtaki demiri bağladığı için ilacın pek bir faydasını göremezsin, ben sabah yataktan kalkmadan 1 saat önce içiyorum, 1 saat yatıp uyanınca hemen kahvaltı yapıyorum Allaha şükür bir sorun yaşamadım fakat kahvaltı saatini geciktirirsem baş dönmesi ve mide bulantısı yapıyor