Mom72626 2 gecedir şikayetlerimi buraya yazarken Doğumu 22 Ağustos olsun dike dua ederken meğersem kara gözlü kızım gelmeye hazırlanıyormuş. Annesinin minnak prensesi için Perşembe günü son kontrole gittiğimizde zaten 2 gündür sancım vardı ama ben takmamaya çalışıyordum. Nst ye bağlamdığımda kızımın kalbi çok hızlı atıyordu beni de sancılar sıkıştırıyordu. Derken doktorum ultrasonla bir baktı ki suyu bitmiş kızımın hemen acil yatış verdi sezeryana aldı. Şuan maşallahhh güzel kızım Yanımda uyuyor 3 dakikada çıkardı doktor karnımdan. 38. Haftada doğdu 3.75 gr. Bir sıkıntısı yok maşallah sadece dünyaya alışmaya çalışıyor. Emiyor şükür 🙏🏻 Sadece çok yorulduğu için 4-5 minik kaşık mama verdik. Karnımda gece 1 de uyanıp sabaha kadar hareket ediyordu şimdi de öyle etrafa bakıyor. 😒😂🧿 belimde ağrı yok şükür sadece idrarıma 7 saat sonra çıkınca biraz zorlandım. Yanınıza minik ütü ve havlu koyun kızlar teyzemler hep ütüyle havluyu ısıtıp omuzlarıma göğüslerime koydular daha kolay oldu şükür 🙏🏻♥️ Benim acil olduğu için hazırlıksız yakalandım şoku daha üzerimden atamadım 😒😀 12 de ameliyathaneye aldılar ama anca hazırlık aşamaları derken kızımı 12:45 te kucağıma aldım 3 dakika da benim dikişlerim biraz uzun sürdü 1.20 geçe ameliyattan çıktım. Allahım dileyen isteyen herkese nasip etsin 🙏🏻🙏🏻
Nur___ Mom72626 canim çok sevindim senin doğum yapmana geçenlerde konuşmuştuk burada son zamanım demiştin Rabbim hayırlı etsin 🧿😍🌸