Gmz11 Mayra Balım 🧿 koymak istiyoruz Allah nasip ederse.. Sizde nasıl ? 😇 Siz kızınıza Veya oğlunuza hangi isimleri koyacaksınız? 🧿🧿
A_S_K Gmz11 Kızımın adı Dilek Ayla olucak ☺️ Mayra duymamıştım meyra duydumda.. Maysa da çok hoş olur İsmiyle yaşasın kuzum benim 🙏🏻
Bsradker Gmz11 adı gibi bal gibi hayırlı bi evlat olur inşallah 👼 Bizde Masal koyucaz prensesin ismini 🐣
Deletedmom0071 Çocuk birileri Balım derken kargaşa yaşayabilir ismi mi yoksa sevilme sıfatı mı diye piskologlar bu tür isimler karşısında dikkatli olunmalı diyolar ☺️🌸 ben de oğluma Muhammed düşünüyorum da yanına isim bulamadım hala 🙋🏻♀️