Duuyguum ilkinde bisey bilmiyosun gidiyosun yaptiriyosun zararini ne bilim ondan mi oldu hep iri bebek iri bebek diye korkuttu doktorum
Sora alerjili bir bebek dunyaya getirdim 3.5 yasina kadar ben agladim onu buyutmeye calistim 2. Sinde bana yaptircaknisin diye sorulmadi bile simdi olmusum 31 hafta 32 de doktor soruyo ki yaptircakmisin demekki cokta obemli bisey degil
Bende duaunmuyirum hocam deidm tamm kanda aclik tokluk bakalim dedi
Zararli bence gebeligi rahat birakmiyorlar
Ikili test uclu test yok yukleme kaldirma
Ayrintili ultrasin yaotirdim ilk oglumda yine ne dediyseler yapiyoruz ya bodozlama atliyoruz
Yok efenim kalbinde leke var leke var onemlide olmayabilir bakicaz dogunca bakicaz eeee ben dogurana kadar onu dusundum hep
Dogdu minnacik el kadar saglam bebegi makineye soktuk bi bokta cikmadi
Ultrasonda oyle gorulebilirmis
Biseyler yasiyosun sonra zararini cekiyosun
2. Oglumda hic bisey yaptirmadim masallahimiz var cok sukur
Bu 3. Kizim nasipse artik gebeligin nirmal anormal seyrinide anlayabiliyorum
Sekerimin olmadiginin farkindayim
Suyu iyi kolu bacagi iyi gerekli gorulse doktor zaten bana sormazdi yaptircakmisin diye
Cok sukur
Am sikintiniz varsa baktirin arkadasim
Burasi bilip bilmeden konusulan yer degil herkesin kendi bunyesi ce konustugu bir yer kimse doktor degil
Kimse kimseyle ayni degil
Demem o ki azcik rahat olunsun
Gebeligin tadi cikarilsin omu var bumu var arastirildikca bu doktorlar da zaten deneme tahtasi yapmis hastalari
Gerek yok her ay rutin kontrolunu yap kanini ver bitti
Varsa sikinti care zaten ara
Allah dert sikinti vermesin