Nursevincli hislerime tercüman oldunuz, gına geldi gerçekten. Ben de 5. kez falan yazıyorum. Şekerim çıktı diyet ve insülinle ancak kontrol altında tutabiliyorum , bilmeseydim hayatta böyle dikkat etmezdim, en azından beyaz ekmek kesin tüketirdim. Beyaz ekmek bile sonuçlarımı nasıl yükseltiyor inanamazsınız, yani o test yapılmalı ve ona göre dikkat edilmeli