Meryyy Kızlaar bugun sancılarım basladı sabah. Doktora gittik catı muayenesi yaptı. Hersey nırmal bekleyelm dedı. Sancılar sıklaşsın dedı eve geldık. Sabahtan bu zamana kadar sancı cekıyorum. 7 dk 10 dk 12 dk gibi sürelerle geliyor. Belden baslıyor tüm kasıgıma yayılıyor. Şimdide nişanım geldi. Ama doktor sancıların sıklaşaın öyle gel dedi. Sizce ne zamana doğururm 🤣
Modies Meryyy doktoruma göre 8 saat ile 27 saat arası. Bana sorarsanız size sabah doğmuş olur diye atarak bir tahminde bulunayım dedim 😂😂 gerçekte kimse bilemez ne zaman doğacağını