Cansusezgin 17+6 günlük hamileyim gobegimde tüylenme var normal mi şuan bu haftalarda böyle olması acaba
Ezel1323 Cansusezgin artıyormuş hamilelikte canm. Sonradan dökülüyor diyorlar ne kadar doğru bilmiyorum
Derya0707 Cansusezgin 31 haftalık hamileyim o eski halinden eser yok şimdi göbeğimin Bi tüyler eksikti maşallah maymun gibi oldum tek iyi yanı saçlarımda güçlendi dökülmiyor sanırım tüyle r de saçlar da lohusalıkta dökülecekmiş
Ipekozsyhzry Dogrdur cnm 8.haftami bitiryorum 3.ayima adim atacagim bendede oldu tuylenme valla dokulurmu dahada cogalirmi bilemiyorum ya
Dniiz Bende de oldu canım 25. Haftadayım dökülmeye başladı sakın kafaya takma alma da tüyleri kendi kendine geçiyor
LeylaCan Cansusezgin ben alma gafletinde bulundum 31 haftadayım o kadar çoğlıp uzadı ki bence dokunma :(
Happy_anne Cansusezgin normal sanirim kuzum ben suam 16 haftaligim benim dahada erken tuylendi 10. Haftalarda falan insallah dokulur
Seda_123 Cansusezgin 18+1 im benimde tüylenme var 2.aydan sonra tüylenme başladı sonradan dökülüyormuş öyle diyorlar kızım olacak benim