Simos44 hak veriyorum üzücü tecrübeler insanı korucu yapıyor. valla 40 yaşındayım allah büyük dedim yola devam. Fazla evhamlı olmak çekiyor diye vurdumduymazlığa geliyorum. Yoksa bu yaşta ilk bebek. Bir daha olur mu diye düşünmek insanı gerçekten yıpratıyor. En güzeli rahat olmak sanırım. Allah büyük çözümsüz derdimiz olmasın.