Dnz01 Kizlar ya alakasız bir konu ama bakabilirsiniz çok sevinirim. Alnimi dolaba vurdum 4 gün oldu ,saç dibime yakın ,sivri kısmına denk geldi , dün farkettim biraz böyle sanki ezilme var hafif çukurluk oluşmus,kaç kere vurduysam iki yerinde de var ,gider mi ki izi zamanla ,cok moralim bozuldu ,kanama falan olmadı ,😔her hangi bişey sursem mi?
Duuyguum Dnz01 ne acımıştır şimdi ya geçmiş olsun dokunduğunda acı hissedersin ama kemikte bir proplem olsaydı ağrıdan duramazdın et eziğidir sadece