Bidamla Merhabalar. Merak etigim bi konuydu sormam istedim. Dogum sonrasi karin sisligi ortalama ne zaman duzeliyor? Mesela sezeryanda daha mi sisik kaliyor? Duzelmesi icin ne yapilabilir?
anapanda12 Benim bi haftada indi zaten hiç göbekli bi hamilelikte geçirdim diyemem bir ayım doldu minik yumuş yumuş bi tabaka kaldı o kadar