EUEUEU Kızlar 27 haftalık hamileyim ve bir süredir arada bi kalp çarpıntısı yaşıyorum nefes alırken zorlanmalar felan. Normal diye okudum bu durumu yaşıyanlarada sormak istiyorum her hangi bir sıkıntıyla karşılastınızmı ?
Tugbanur EUEUEU 38 haftalık Hamileyim benim de kalbim çok hızlı atıyor oturduğum hareket etmedigim zaman bile kalp atışlarım çoğu kez tansiyonumu ölçtügümde 100 'ün üstünde cikiyor
Bugraanne EUEUEU benim de ilk başlarda çarpıntım çoktu.doktor kontrollerinde tansiyonum yüksek çıktı ilaca başladım.sol tarafıma kalbimin üstüne yatınca da çarpıntım oluyodu hatta benim.bende böyle sonuçlandı inşallah senin öyle bi problemin olmaz
Duuyguum EUEUEU ben aynen öyleyim ve inanır mısın kalbim her atışında vücudumun sallandığını bile görüyorum öyle güçlü baskın çarpıyor genellikle yemeklerden sonda oluyor bende nefes darlığı ve çarpıntı sık olmuyor arada oluyor ama olduğunda da tam oluyor
EUEUEU Bugraanne benmde aynı şeklde sol tarafa yatınca yada korktugumda heyecanlandıgımda çarpıyo hemen.
Lithium Canım suan 32 haftamı bitirdim yaklasık 5 haftadır çarpıntı ve nefes darlıgı halsizlik yasıyorum Kan degerlerimi ölçtürdü dr um demir ilacı ve omega vitamin kullanmama ragmen bebek beslenip benden emdiği için yeterli demirin yok kan degerlerin düşmüş dedi Şeker yüklemesinde gebelik şekerim çıkmadıgı için her sabah aç karna 2 yemek kaşıgı pekmez iç dedi ilaçlara devam tabi Suan daha az oluyor ama çok zor nefes alamamak 😌
eslemimm58 26 haftalığım salondan banyoya gidene kadar öyle bi çarpıntım oluyor ki sanki koşarak gitmişim 🤷♀️
Elifgul90 30 haftalık hamileyim dün gece nefes alamadığım için sabaha kadar uyuyamadım astım hastasıyım ona bağlamıştım ama 😞