Ysmnksknn 35 haftalığım ama bebek başı hala yukarıda aşağıya dönmedi. Bu durumda olan var mı? Son ana kadar beklemek gerekiyor tabi ama dönmeme ihtimali de var sanki dr bu şekilde yerleşmiş gibi görünüyor dedi. Sezeryan ihtimali yüksek olacak bu durumda, aşağı dönmesine yardımcı olacak hareketler var mıdır acaba??
EsraSercan111 Yavaş yavaş merdiven inip çıkmak bebeğin dönmesine ve yerleşmesine yardımcı oluyor diye duymuştm bn ama doğruluk payını bilmiyorm