Tugce5454 29 haftalık olduk ve hala isim bulamadık. Erkekler için isim önerilerinizi bekliyorum lütfen... 😍
Sevgimelegim Tugce5454 bende malesef 38+3 oldum daha ortada hah su isim olsun diye yok... Ilkindede oyle olduydu nasil dogdu esim dedi Malik olsun mu olsun, dedim oylede kaldi. Bunda Miraz veya Musab birinden biri ama, ikisinden baskada bisey glemiyo aklimiza 🤣
Glybskl Tugce5454 Eşim rüyasında görmüştü bu isimi adını Eray koyucaz nasipse ❤️ 21 haftalık hamileyim eşimle benim ismimin birleşimi bir isim olucak Ercan+Gülay=Eray olduk 😍❤️😘
ae1606ae Allah'ın izniyle Barlas ismini koyacağız bizlerde🙏🙏Allah'ım.saglikla kucagimiza almak nasip etsin🙏