Ankara-06 Benim sat tarihine göre 34+5 olan bebeğim 2li tarama testindeki ölçümünden hesaplama yaptılar 35+6 hangisinden yola çıkacağımı bilmiyorum bilgisi olan yada aynı durumda olan varmı
Betuel11 Ankara-06 Sat’a göre baz alınmalı bence ultrason ölçümlerinde yanılma oluyor doktorlarda ne kadar geriden ileriden gitseler bile satı baz alıyorlar birde neyi baz alırsan al erken doğan da var 41. haftada doğanda :)
Mondlicht Ankara-06 sat baz alınıyor benimki neredeyse 3 hafta önde ancak son adet tarihime göre verildi sezeryan günü
Ankara-06 Akfth gelişat olarak mı bunu dediniz dediğimde haftasına uyumlu hatta kafa çapı küçük 10 gün sonra tekrar muayene şayet böyle devam ederse Doğum başlatılır dedi benim sat tarihim notlardaydı silindiği için ortalama olarak yazılmıştı
Akfth Neden dogum baslatiyomus 35 haftaysa 10 gun sora 37 olur zaten ne dogumu ben onu anlayamadim 38 de sezeryan verilir 40 a kadar normal dogum beklenir benimde bugun kafa capi 3 hafta onde gidiyor dedi ama oyle olur boyle olur bisey demedi sizin 1 hafta arasi var uyumlu gidiyor denebilir anlayamadim
Ankara-06 Akfth artık yeteri kadar beklenmediği için senden Doğum olur sen sütünle beslersin dedi sezeryan mı diyince suni sancı dedi