songulce Merhaba arkadaşlar. 19+5 günlük hamileyim. Maalesef öncesinde 2 bebek kaybım var ve bu bebeğimde de plasemta previa problemi yaşıyorum. Gebeliğimin başından beri sürekli yatarak geçiriyorum süreci ve zaten bünyem de kilo almaya müsait olduğu İçin şimdiden 10-11 kg kadar aldım. Göbeğim çok büyüdü bu yüzden ve de öncesinde hiç yapmadığım İçin farklı bir yöntemle tüylerimi temizleme olayına giremiyorum 😔 doktoruma ağda yaptırmaya devam etsem plasentadan ötürü bir sorun olup olmayacağını sordum net olarak bir fikri yok maalesef. Acil değilse beklet dedi ama daha fazla bekleyemeyeceğim artık 😒 plasenta sorunu yaşayıp doktorundan ağda konusunda net bir fikir alabilen varsa yazabilir mi lütfen 🙏 şimdiden teşekkürler..
Hll songulce bende aynı durumdaym ama ayda bir gidiyorum canm agdaya. Sadece kuaförüm biraz daha hassas davranıyor.
Duuyguum songulce benim dr um yasakladı ağdayı kasılmaya sebep olabiliyormuş riskli durumlarda sadece jilet kullanabilirsin dedi öyle yapıyorum maalesef