Ceyda53 Kızlarrr dün kontrole gittim çatı muanesinde 4-5 cm açıklık olduğunu söyledi doktorum herşey gayet normal dedi ve eve gönderdi bol yürüyüş dedi haftaya cuma tekrar gidecem :) sancım yok suyum gelmedi 37+1 deyim açıklıkla evimdeyim :) sizce cumaya kontrolde ne olur yatış mı yine dönüş mü bu durumu yaşayan var mı :)
Ruyaninprensi Ceyda53 4 5 cm dogum icin yeterli die biliorm bn 38 im 1 cm aciklik var benimde bkliorum