Erdemasal geçen yıl arkadaşım aynı durumdaydı Hocam, ara tatil bittiğinde bir gün işbaşı yaptı sonrasında izne ayrıldı. 32. Haftasında çalışabilir raporu almıştı. Tatille birlikte 5 hafta iznini Doğum sonrasına aktardı. Ara tatil yaz tatili gibi sayılmıyor, eğitim öğretim yılı devam ettiği için izninizi aktarabiliyorsunuz.