Aslgly bilmeden öyle yatmış halde buluyorsun kendini sonuçta bence birşey olmaz, araştırma yapmıştım bende bununla ilgili çünkü alışkınım yüzüstü yatmaya. diyorlar farkettiğinde yan dönersin sorun olmaz. Bilerek yüzüstü uzun süre kalındığında zarar verme riski vardır belki ama kese öyle koruyucu birşey ki en ufak birşeyde kasılıp karın kaskatı oluyor ve bebegi koruyor mucizeler gerçekten. Yine de dikkat etmek lazım. Sen boşuna stres yapıp takma kafana.