Merhaba hanımlar ben bugün 2li tarama yaptırdım, kan sonucum 1 hafta sonra çıkacak, sorunum şu netten baktığım kadarıyla herkes 12 ve 13. Haftada yapıldığını yazmış ben 11+5 deyim bilgili olanlardan yardım istiyorum testim erken mi oldu kafam çok karıştı ( bazı sitelerde de 11.ile 14 . hafta yapılır yazıyor)