Happy_anne ayrıntılı ultrason yaptırmış miydin canim ?
Akrabamda da hep normal saglikli diyip 30. Haftasında bebeginiz down sendromlu isterseniz gebeliginizi sonlandirabilirsiniz demişti SÖZDE ÖZEL HASTANE boyle birsey doğuma az birseyi kalmış bir anneye söylenir mi ya psikolojisi nasil olur ne hissederler %100 doğru mu bakiyorum diye hic düşünmüyorlar. Sonuç doğum yapıldı maşallah 1 tane bile özrü yok maşallah ve doktora dava açtılar.