Baloncuk ilk 23 ay tabiki en önemli dönem bebegin tutunması vs o aylar içerisinde oluyor ben 12 13 haftalık iken risk geçmiştir bebek yerleşmiştir artik diye hic yapmamam gereken şeyi yaptim birsey olmaz diye perde astım kanamam geldi 3 gün hastanede yattım düşük riskim cok yüksekti cok şükür bebeğim bırakmadı bizi suan 6 aylık hamileyim ama 22 haftalikken kanaması gelen lekelenmesi olan annelerin postlarını okuyunca bile 1 tik daha dikkatli oluyorum. Risk doğuma kadar var ama ilk 3 ay cok daha fazla 🤗