CerenSelvi merhaba, aynı durumdayız 😔 altta kaldığı için görmemiştim, geçen gün krem sürerken farkkettim, mor ve kırmızı hatlar oluşmuş ki maalesef onlar çatlak, yani en azından bendekiler öyle, göğsü yukarıya doğru kaldırınca da içe göçmeler mevcut. Aynen dediğiniz gibi deformasyon. Bebeğimden hatıra diyerek krem sürmeye devam ettim, ne yapayım ☺