Mltm__ Bugün doktor bebeğimin gelişiminin önde gittiğini söyledi. İnternetten araştırdığımda şeker hastalığı ile ilişkili olduğu yazıyor. Bunu yaşayan ya da bilgisi olan var mı?
Sultanemre Mltm__ ne kadar saçma benimkide önde gidiyor o dengeli beslenme olduğu için bebek kilo alıyor
Caglaak Mltm__ 2 haftaya kadar ileri gitmesi normal diye biliyorum ki benim de 1 2 hafta ilerde gidiyor hamileligim çok şükür şeker de yok
Gmz942 Mltm__ gelişimin önden gitmesi gayet iyi birşey canım senin bebeğini iyi beslediğini, gerekli vitamin mineral proteini düzenli aldığını gösterir. Benim de hep 2 hafta önden gitti son aylarda ztn organ vs. gelişimi tamamlanıp bebek kendisi boy kilo olarak büyümeye başlayınca o dengeleniyor. Şekerle hiçbir alakası yok sen düzenli beslenmene bak.. 😊
deletedmom309 Bebeğim 4980 gr 59 cm doğdu, şeker yüklemesi de yaptırdım ama hiçbir sıkıntım yoktu. Beslenmeme çok dikkat etmiştim sadece, o yüzden en başından beri öndeydi 2-3 hafta 😊
Mltm__ Gurbetci93 sadece hazır gıda tüketmedim, sağlıklı şeyler yemeye çalışıyorum. Çok yemek yiyemiyorum aslında. Şekerli beslenmemeye çalışıyorum ama bazen bi kriz geliyor, kendimi tutamıyorum:( abartarak yiyorum bazen.