Zagrozunannesi Hamileliğim boyunca bi kere bile basıma gelmedı hep sevınıyodum🤫ama bu ıkı gündür mahfoldum.. yemek yıyorum ve mıdem bulanıyo yemek yerken bi şey yok ama sonrası beni öldürüyo😓 ne yapmam lazım 😓
[silindi] Zagrozunannesi ya bende 22 haftalığım benim de 1 kere midem bulanmamıştı bu zamana kadar.dünden beri bi mide bulantısı var hafiften. İnşallah devamı gelmez ya
Domatesimm Zagrozunannesi aynı sorunu yaşadım ya. Bi kere kusmuştum. Geçen hafta ben de öyle oldum ya bi anda geçit yediklerime dikkat ettim de. Bi de ağzıma su geliyordu reflü 😞😞 şimdi daha iyiyim artık. Siz de reflü de oldu mu
Zagrozunannesi [silindi] yediğim yemek mi dokunuyo dıyorum ama o da degıl kusmadan rahat edemıyorum Çok sevındım mıdem bulunmadığı ıcın herhalde o yüzden oluyo bi iki kere tatdırıyor Allah 😁😁
[silindi] Zagrozunannesi inşallah bi kaç kere tadarız devamı gelmez 😀yarın doktor kontrolüm var soracağım bakalım neden dolayı olabilirmiş
Elissaaa Keşke okumasaydım şimdi psikolojik olarak etkilenirim kesin🤦🏻♀️Şu ana kadar hiççç olmadı yatıp kalkıp şükrediyorum deli gibi seviniyorum.İnşallah daha gelmez😣
Zagrozunannesi Domatesimm hayır çok şükür öyle sorunlarım yok bazen mide eksımesı oluyo onu da elmayla yatıştırıyorum ınsallah kötü olmayız daha fazla cekılecek gıbı degıl