CerenAkbulut Amerikadayım. Normalde burada yaşamıyorum, doğuma geldim. 28. haftamdayım. Yanımda eşim veya annemde yok. Çok iyi anlıyorum yani sizi 😔
Simos44 CerenAkbulut anladım belli bir ekip var onlara geldiyseniz inşallah hiç yalnızlık hissetmezsiniz. Ben çok uzağım yoksa sizi yalnız bırakmak istemezdim Doğumda 🙈
CerenAkbulut Simos44 çok teşekkür ederim, aslında burada yakınlarım var onların yanına geldim acenta ile gelmek istemedim. Ama insan yine de herkesten uzak olunca böyle oluyor. Siz ne taraftasınız?
Simos44 CerenAkbulut ben Texas dayım. Anladım haklısınız aile gibi olmuyor ama olsun yine de kendinizi yalnız hissetmeyin. Benim de annem gelemezse sadece eşim olacak başla hiç kimsemiz yok burda