Seval-Bilgin çokönerilen bişey değil diye biliyorum canım ben degil ama kardeşimin bebegine down sendrmu riskli denmişti 3 4 lü test ve sıvı alımı iştemişti 3i2 tane doktor doktorunu degiştirdi kardesim sıvı aldırmadı umarım bilen yazar postun gözüksün hem cok gecmiş olsun iatersen farklı görüş almak adına bi kaç doktora daha git kardesim bu asamada cok yıpranmıstı cünkü düşünmek bile bitiriyor insanı saglıkla sonuclanıp atlatılır inşAllah sorununuz 🌸