gokalp_019 Hatice4242 konyalıyım ama ist da oturuyorum 15 temmuz da 1 2 kere muayene oldum mesut hocaya gittim çok beğenmedım açıkcası ilgisiz ve çok sessiz konuşuyo
gokalp_019 Hatice4242 bülent şimşek hoca iyidir ona git bence iyice anlatıyor her şeyi randevuları dolu oluyo zaten önceden alırsınız
Hatice4242 gokalp_019 ikinci dogumumu bülent bey yaptrmsti cok ilgili evet ama artk ona sira almak imknsz olmuş yine onda yapmk istyorum dogumu ama bakalm insllh denk getirrm
Lokumanne 20+6 haftalığım. Akademi meramda Berna keskine gidiyorum. Çok memnunum. Güleryüzlü, sakin çok ilgili bi doktor. İlk olarak aynı hastanede Tülin yamana gitmiştim o da gayet başarılı, ünlü bi doktor ama randevu almak çok zor ve nerdeyse 1,2 saat sıra bekliyosunuz odasında da aynı anda 2-3 hasta oluyo