Mrvyldrm iste benim arkadaşımda o doktora gidiyordu bebek biraz iriydi erken doğdu yaşamda yaptiramdi tekin kale yoğun bakim yok diye bu önemli bence bi hastanede olmasi gereken hususlardan biri kirikkalede tekelcilik var baska alternatif olmadığı icin insanlar mecbur kaliyor