elifdemirdag15 hayır kesinlikle benim 16 tane dikişim vardı malesef ebelerin azizliğine ugradım ama oturamamak gibi bişey olmadı o kadarda korkutmasınlar ya günümden önce doktorun iş bilmezliği yüzünden suni sancı verdiler ölüp ölüp dirildim nst sıfır sancı gösterirken ben odada tek başıma cırpınıodum en aon ebenin birini yakaladım bana bişey oluo dedim bi baktı kafa cıkmış bile ve hala bana sancın yok dıyolar sonra catala cıkmamla sadece bi kestiğini söledi 30 sanıye içindw doğdu oğlum 2000 kilo idi ama benüm 16 dikişim vardı halimi bi düşün ben bile oturup kalkarken zorlanmadıysam kümse zorlanmaz inanma birazda korkutuyorlar