yigitmom_
26+0 gebeyim iki gün önce kontrolüm vardı doktorum gobegin 6. Aya göre büyümüş sıvı fazlalığı var seker testi yaptiracaz dedi 25+4 iken bebek 28 haftayla uyumluymus 2 hafta ondeymis
Kilo:1.135 gr
Boy:35 cm imis hamur isi ve tatlı hamileliğimdendir yemiyorum tiksiniyorum ama meyve dahi az birsey ye dedi . Sıvı fazlalığı bebege zarar verir mi pek bilgi vermedi doktorum kilosu cok mu bebegimin