Deletedmom404 Merhaba 9 haftalık hamileyim grip oldum üzerinize afiyet 🤧Arada öksürük oluyo ve öksürünce sol kasığa sancı giriyo sizce sebebi ne olabilir doktora da sorucam ama yumurtalığa sancı giriyo gibi sonra geçiyo 🤔
Handeaslan39 Deletedmom404 öksürürken bacaklarını karnına cek canım ve grip için elma kaynat ıhlamur at balla iç çok iyi geliyor 😍👍
Busranagme Deletedmom404 ilaç verebilir doktor . Hemen doktora git 😒😒 gecmıs olsun . Öksürük kötü yaa hamilelikte
anneyimben12 Hapşırık ve öksürük gibi durumlarda ayakta yada oturur pozisyon da iseniz kendinizi biraz kasın çok rahat öksürmeyin yada hapşırmayın eğer yatıyorsanız bu durumlar da cenin pozisyonu alın yoksa batmalar yada kramplar kaçınılmaz 😊
Deletedmom404 anneyimben12 aynen ayaktayken değilde uzandığım zamanlar oluyo ve tavsiyen için çok teşekkür ederim 😊 netten biraz baktım ama orda yumurtalık kisti filan dedi korktum ya
Esrabayrakdar anneyimben12 aaaa...ben gelişi güzel hapşırıp öksürüyorum rahat raht normalde tutup kasmamak gerekio hamileyken sakıncalı mı oluyo
anneyimben12 Deletedmom404 Rahim büyüdüğü için batma ve baskı yapıyo yumurtalıklara öksürmek ve hapşırmak bazen esnemek ve hatta gaz çıkarmak ıkınmakla alakalı durumlar olduğu için baskı yapıyor rahime aklınıza başka bişey gelmesin gayet normal biraz dikkatli olun yeterli karnına biraz bastır çok salma 😊