Kbra7777 Kızlar Oksapar 0,4 ve ecopirin 100mg kullanıyorum 8+3 hamileyim ultrason a göre 7+3 bu hafta laboya gittiğimde pembe lekelenmem oluyor 5 günde bir progestan vuruluyordum doktor 3 günde vurul dedi sonra tekrar oluyor hocam die sordum önemli değil dedi ama içimde bir korku var çok değil bir iki damla geliyor sonra gelmiyor başına böyle bir şey gelen oldu mu ?
Duuyguum Kbra7777 benim 18. Haftamda öyle bir lekelenmem oldu aynışekilde iğne ve aspirin kullanıyorum lekelenme olunca üç günde bir Progestan ampül kullandım lekelenme geçince hafta da bire çıkardı bidaha olmadı şükür canm
Eslemcsr Kbra7777 bende oksapar bide aspirin kullanıyorum 8 haftaliken bende de kahve rengi lekeler oldu dr bana progestan hap bide ignesin verdi çok şükür geçti dr kanama yoksa korkma dedi sende düzenli kullanırsan geçer inşallah
Kbrazcan Kbra7777 aspirin fazla geliyor olabilir benimde oldu doktor aspirini kesti sadece iğneye devam et dedi
Kbra7777 Duuyguum 3günde bir di şimdi iki günde bir bugun Cumartesi gidicem doktora ama sordum önemli değil dedi bidevamı gelmiyor ama damla damla lekelenme oluyor
Deletedmom029 Hafife alma eğer evdeysen ayaklarının altına yastık koyup yat, bol su iç. Bana istirahat vermisti doktorum ve rahmi kadacak her turlu sey hala yasak.Benim pıhtılaşmam ileri derece olduğu için oksapar 8000 ve coraspirin kullanıyordum kanamalarım bir türlü geçmeyince prof. ve kendi doktorumun önerisiyle coraspirini kestim. Ecoprin de kullandım daha önce biliyorum. Ben bu yüzden çok kez hastanede yattım. Bel, kasik agrilarinizi, kasilmalarinizi dikkatle takip edin doktorunuzla sürekli iletişimde olun. Ben ilk 3 ay hergun hem progestan hap hemde iğnesini ve birkaç tane daha ilaç kullandım hala dönem dönem progestan kullandığım oluyor şikayetlerim ve doktorumun önerisi ile. Ya iğnenizin dozunu arttırıp ecoprini kessin doktorunuz veya düşük önleyici tedavi uygulasın. Biz başından beri hem Prof bir perinatalog hemde çok iyi bir kadın doğum doktoruna gidiyoruz birçok da doktora gittik çoğu kanamayi coraspirin 'ın yaptığını söylediler zaten ecoprin de coraspirinin muadili tek farkı mide koruyucu var içinde. Siz her tedbiri alın gerisi takdir i ilahi. Geçmiş olsun .