Esra-1987 lilamom doğru artık bana da zor geliyor taşımak, stres yüzünden uykularım da kaçıyor biran önce bitsin istiyorum
lilamom Esra-1987 oyle gercekten dogum ve dogum sonrasi da gozumu korkutmasina ragmen artik fiziksel ve pskolojik agir gelmeye basladi sanki hep hamileymisim hep hamile kalicakmisim gibi😂
Esra-1987 lilamom evet doğum ve sonrasından ben de çok korkuyorum ama bu durumdan da fiziken ruhen sıkıldım beklemek çok yıpratıcı. Benim yarın sabah doktor randevum var bakalım ne diyecek
lilamom Esra-1987 benim dogumum basladi canim acilmayi bekliyoruz eve geldim acilmam yok sancim var sadece😢
lilamom Ozgeliz kiz ben dogurmadim hala sanci cekiyorum bu ne hiz masallah😂 normal dogummu yaptin baya hizli olmus heralde