Huri66 Sorgunda yozgatta genel olarak sıra sıkıntısı yaşıyorum. Randevu hiç açılmıyor . Sabah 6 da gitmek zorunda kalıyoruz sıra almak için. Sizler de aynı şekilde mi yapıyorsunuz?
smls19 Bende yozgatlıyım Yozgat da yaşamıyorum ama hemşireyim Yozgat da çalışırken de çok zor bulunuyordu sıra randevu falan o yüzden sürekli takip etmeniz gerekiyor