Pelin08 benım bebeğimde de aynı sorun vardı kız bebek.Bende duyunca çok ama çok kötü olmuştum o yuzden benm suan içim bı nebze rahat belkı sızınde rahatlar dıye yazıyorum.22.ci haftalarda bır böbrek 5kusur dıgerı 6kusur du bu bıyle devam ettı kontrollerde yapılcak bır sey yok takıp edıcez dedıler.son 1bck ay falan doktorum hıc ölçmedi en son gıttgımde ise(32hfta) doktorm bıle kndıne sasrdı bırı 3 dıgerı 2kusur cıktı:)dıyecegım o ki bende çok arastrdım genelde erkeklerde görülen bır durum oldugu gbı kızlarda da görulebılıyormuş.Ayrıca dogumdan hemen sonra gecenler hatta hıc gensleme olmams gbı olanlarda varms.Ya da boyle ılerı kı haftalarda kuculmeler yasanabılıyormus. Allah ın bılecegı iş tabıkı ama sıkmayın kendınızı de bebeğinizide şahsen ben çok dagılmıstım smdı ıyıyız şukur ve inşallah daha da iyi olacağız🙏🏻