Ysmn-ibrhm dün gittim bende jiletten ağdaya döndüm tekrar 34 haftalık hamileyim 15 dk da yaptı yavaş yavaş istersen dinlen dedi sohbet ede ede nasıl geçti anlamadım kıl kökleri ilk bi kalın olduğu için ister istemez acıma oluyo ama
Korkulacak ya da insanı ağlatacak bi acı değil git bence hiç zaman kaybetme ben bu zamana kadar niye gitmedim diye pişman oldum☺️