Merveaselsultan Bayanlar 38 haftalik gebeyim 1 cm acilmam var suan kasılmalarım felanda artiyor artik doktorumla konustuk epidurali doğum aninda konusuruz bazi insanlarin ağrı eşiği kuvvetli oluyor belki sende oylesindir dedi birazda korkuyprum açıkçası ilk doğumum olacak cok acılı olacak mi ignesiz yapabilir miyim katlanabilir miyim diye sizler neler yaptınız
Zade Merveaselsultan Epidural katater çok konforlu birşey .. Çok ağrınız olursa 10 dk lık bir işlem anestezi dr ndan isteyebilirsiniz .
Merveaselsultan Isteyebiliyoruz da tavsiye ediyor musunuz dayanabilir miyiz gerek var mi kafamda bir suru sorular 🤔🤔
sevval55 Geçen gün kuzenim dogurdu hiç ağrı sızı hissetmedim çok güzeldi dedi 15 dk da dogurdu☺️ Bende dusunuyorum