Obsesifk o zaman oradaki laboratuvar kendine öyle bir rutin edinmiştir, sıkıntılı bir durum değil, yapılabilir.. Bazı laboratuvar uzmanları bu şekilde yapılmasını uygun görürler ve arkadaşlar da testi o şekilde uygular.. Bakın diğer yorumlara çoğu sadece saatte bir kan vermiş, dediğim gibi ikisi de uygundur.