esrakahveci Maalesef 39+1 oldum ve hiç bırakamadım 😞 Keşke tiksinseydim ama genetik olarak nikotin bağımlılığı yakınlığım vardı zaten sigaraya erken yaşta başladım bu yüzden. Hamile kalmadan önce günde 2 paket sigara yetmiyordu bile. Hamile kalınca elimden geleni yaptım ama ancak günde 10-12 taneye düşürebildim. Hala daha o şekilde devam ediyorum. Sıkıntılı günler yine bir paketi bulmuştur yalan demeyeyim. Vicdan azabından dolayı bebeğim çok fazla zarar görmesin diye full vitaminlerimi kullandım bu süreçte , balık yağı vs ne varsa 😊 Meyve sebze çok tüketen biriyim zaten ekstra kuruyemişler ve bol bol süt içtim. Süt yoğurt nikotin etkisini bir nebze olsun düşürüyor. Bebeğimin kontrollerdeki gelişimleri bu zamana kadar hiç geride çıkmadı şükür. Bir tek bayramdan önce 36+5 ken 2770 demişti gayet iyi bayramdan sonraki cumartesi tekrar gel dedi arada 11 gün vardı bayram tatili de dahil ben o bayram surecinde çok yoruldum kurban kestik uğraşmak durumunda kaldım , o esnada eşimi işten çıkardılar bir anlık üzüntü ile tabi paket paket sigaraya sarıldım düzgün de beslenmedim iştah falan kalmamıştı geçen cumartesi kontrole gittiğimde 2850 dedi bebeğime 11 günde sadece 80 gram almış ve bir hafta geriye düşmüştü kilosal olarak 37 haftalık kalmış 38 olduğu halde 😞 Bende tabi bir panik akabinde bir silkinip kendine gelme oldu zavallıyı dünyevi dertlerle strese soktum içimde yüzdüm kuyruğuna geldim sigaraya abanıp kızı boğdum kilo alamadı dedim cumartesiden bu güne bir besiye çektim kendimi 😁 Sonuç bugün kontrole gittim sabah 3200 olmuş 6 günde. Suyunda ve kordonda herhangi bir problem yok şükür plesenta da iyi dedi doktorum . Yalancı sancım bu zamana kadar hiç olmadı. Nst de sancım çıkmıyor açıklık da yok bekliyoruz bakalım 🤗 Tek korkum inşallah herhangi bir ciğer solunum problemi ile gelmez benim şu sigara derdim yüzünden. Bol bol dua ediyorum . Allah'ım cümlemizin bebeklerini korusun 🙏🏻