Meleksima
Genelde hep beyaz bez kullanıyorum bırsey gelirse gireyim VS diye sun daha 32 haftadayım beyaz jöle gibi bir alıntı geldı her yerde baktım dogru mu bakıyorum bıkmıyorum ama erken dogum belırtosı olabilir yazıyor dogru mudur bilen yazsın beyaz Dı yanı kırmızı pembe değil