Arkadaşlar merhaba fikirlerinizi almak yani yardım almak istiyorum.4 senelik evliyim ve rabbim sonunda banada nasip etti 33 haftalık hamileyim ama çok stresli bi hamilelik geçiriyorum bulantılar da cabası ve ister istemez stres üzüntü beni çok yoruyo.eşimle bi takım sıkıntılarım var ama bi türlü çözülmüyo ve ben üzüldükçe karnm taş gibi oluyo yardım edin ne yapabilirim