Sevdeee İyi akşamlar kizlar. 33haftalik hamileyim. Cerrahpaşa tıp fakültesi hastanesine gidiyorum. Cerrahpaşa Hastanesinde doğum yapan kontrole giden var mı? Memnun musunuz
Linabebek Merhaba cnm bende 19 haftalık gebeyim başka hasteneye gidiyordum ama doğumum riskli olduğu için Cerrahpaşa’da devam etmemi istediler bende ilk defa gdcm valla merak edyrm sen gidysn sanırım memenun kaldın mı peki
Sevdeee Evet canım memnunum çok ilgililer ama doğum konusunda kafama takılan sorular var doguma asistanlarin girdiğini duydum kafam karışık o yuzden
Kevserkaya123 Ben kontrole gidiyorum çok memnunum doktorumdan da prf.doktor pelin öçal tavsiye ederim işinde oldukça bilgili ve güler yüzlü tatlı bir kadın
Kevserkaya123 Henüz konuşmadık ama doğuma 3 haftam kaldı doğum parasını doktor belirliyor ama pazarlık yaptığınızda fiyatta yardımcı oluyorlar
Kevserkaya123 Benim doktorum prf. Doktor olduğu için bizzat kendi ilgileniyor asistan falan ilgilenmiyor muayene ücreti veriyorum muayeneye gittiğim zaman 121 tl
Busra2017 Bende çok memnunum 😊 ama doğum ücreti alınıyor mu bilmiyorum. Özel Prof. Doktorların ki ücretli diye biliyorum