MiraMirac Merhaba burda sürekli gecikmiş doğum hikayelerini okuyup acaba benimde olurmu diye ümitleniyordum gerçekten oluyormuş. Herşeyin bir vakti zamanı varmış. Şimdi geleyim hikayeme Pazartesi günü doktoruma gittiğimde çatı muaynemde 0 açıklık nstde 0 sancı çıkınca artık bana dediki yarın gel seni sezaryene alalım çünkü bebekte git gide irileşiyordu. Ben son bir umut Perşembeye kadar beklemeyi istedim ve salı gecesi saat 4:30 hafif bir adet sancısıyla uyandım yine yalancı sancıdır diye çokta önemsemedim. 25 dk sonra aynı sancı tekrar geldi acabamı dedim ve peşinden ishal oldum. Galiba doğuracağım dedim ama yinede çok emin değildim sancılar 20 dakikada bire düştü. Annemde kalıyordum o gece saat 7 ye doğru eşimi aradım galiba ben doğurucam sen kalk hazırlan çantayı alda gel dedim. Annemin evi gittiğim hastaneye çok yakın mesafede. Sancılarım eşimi aradıktan sonra birden hızlanmaya başladı 5 dkda bire düştü. Eşimde trafiğe takılmış. Ha geldi ha gelicek derken benim sancılarım dakikada 1 e düştü ve artık asla dayanamıyordum. Yardım edin diye bağırıyordum. Ambulans çağırdılar ambulans yolu bulamıyor eşim yetişemiyor herkes panik halde derken. Eşim geldi ama ben arabaya binemiyorum çünkü sancılarım hiç geçmiyor ve ben kıpırdayamıyordum. Güç bela beni arabaya bindirdiler ben ölüyorum diye bağırıyorum. Hastaneyi gitmeden arayıp bilgilendirmiş eşim doğumhane doktorum herkes hazır beni bekliyor. Hemen beni doğumhaneye aldılar ve doktorum baktı tam açıklık Eminecim ıkınabildiğin kadar ıkın dedi. Bebeğim iri olduğu için zorlanıyordum 5. Ikınmamda çıktı ve harika bir rahatlama ile Allahım sana şükürler olsun dedim.Saat 8:27 idi yani toplam 4 saat sürmüştü herşey. Bebeğim 4100 gram doğdu. Doktorum sen bu vakte kadar neden evdeydin diye azarladı tabi beni. Ama ben bu kadar hızlı bir açılma olacağını hiç düşünmemiştim. Size tavsiyem sancılrınız 5 dk da bire düşünce hastanede olun. Çünkü sonrası çok tehlikeli benim şansım hastane eve 5 dk mesafesede olmasıydı. Ümidinizi asla kesmeyin ve bekleyebildiğiniz kadar bekleyin. Herkese hayırlı doğumlar 🙋🏼♀️😊
Oglusannesii MiraMirac rabbim sağlıkla büyütmeyi nasip etsin tam kaçta doğurdunuz ben 40+1 im doktorum 41 oldugun gün gel sancı deneyelim dedi bende sizin gibi müsaade isteyeceğim o gün gittiğimde bir sıkıntımız yoksa tabi
Enguzeldua MiraMirac rabbim sağlıkla buyutmek nasip etsin iyisiniz ya hersey geride kaldı 💕 Benım hastanem ve evim arası trafıksız bır saat Trafık olan saatlerde düşünmek bile istemiyorum heyecanlandım şimdi napıcam ben😊
MiraMirac Kalppp Birde bu benim ikinci doğumum biliyormusunuz. İlk doğumumda normaldi. Basiretim bağlandı o an sanırım 🙄🙄
Oglusannesii MiraMirac Çok stres yaptı bende neden doğmadı doğmuyor işte diye inşallah benimde siizin gibi kolay müdahalesiz bi doğumum olur 🤲🏻
MiraMirac Enguzeldua Enguzeldua Amin çok teşekkür ederim. Size tavsiyem siz sancınız başladığı an yola çıkın hiç beklemeyin 😊😊
Enguzeldua MiraMirac inş. Düzenli olduğunu fark ettiğim ilk an bende hep oyle dıyorum ama hastanede ya daLa kalır iyice strese girersem dıye düşünmekden kendimi alamıyorum
MiraMirac Oglusannesii Bende sizin gibi kendimi çok strese sokmuştum ama keşke hiç kendimi okadar üzmeseymişim. Vakti ve zamanı gelince o kendi geliyor zaten. Gününü saatini bekliyor. Sizde hiç üzülmeyin.
Oglusannesii MiraMirac yaa teşekkür ederim kendimi üzdükçe bebek üzülecek diye de korkuyorum ama yaşamışsınız zaten bilirsiniz engel olunabilecek bir durum değil maalesef 😔
Gebelikseruvenim35 Allahim bense 41. Haftadayim pazartesi 42 olucak ve doktor gelmezse ssuni vericek insallah gerek kalmadan kendiliginden gelir
MiraMirac Gebelikseruvenim35 İnşallah kendiliğinden gelir sancılarınız. Ben ilk doğumumuda suni sancı ile yapmıştım. Acı olarak inanın hiç bir farkı yok iki sancının birbirinden. Eğer açılmanız varsa suni sancıdan korkmayın.
Tugba1234 MiraMirac Allah hayırla buyutmeyi nasip etsin cok mu zor sanci ölecek gibi mi hissediyor gercekten insan bende cok korkuyorum
Brnsl MiraMirac her Doğum hikayesi okuduğumda ağlıyorum Rabbim analı babalı büyütsün bizlere da sizinki gibi kolay Doğum nasip etsin inşallah sağlıklı bir şekilde 🙏🏻