Yazgii annemler uzakta olduğu için anneme hep 6-9 ay 9-12 ay olan kıyafetleri al küçükleri ben alırım dedim. Yenidoğan kıyafet pek almadım. 1 tane 10 lu 1 tane 5 li hastane çıkışı aldım. 0-3 ay zıbın 5 tane. 3-6 ay 10 tane aldım. Bunlar kısa kol ve askılı olmak üzere. Alt üst takım aldım 2 tane yenidoğan, 0-3 ay 5 takım, 3-6 ay 5 takım falan. İnce penye yelek aldım 4 tane. 3 müslin bez, 2 penye battaniye 1 tanede kalın kundak şeklinde battaniye aldım. Ağız mendillerini biraz büyük tercih ettim alırken bir arkadaşım büyük alırsan ilerleyen aşamada ter bezi olarakta kullanırsın dedi onu dinledim. Bolca çorap aldım. Oyun halısı, ana kucağı, bebek bakım çantası, babynest, dışarıya çıkarken giydirmek için tulum aldı , 4 tanede uyku tulumu gibi yandan çıtçıtlı tulum aldım canım aklıma gelenler bunlar. Bebek yağı vs almadım gerek duyarsam almayı düşünüyorum. Şampuan,tırnak makası,ateş ölçer, pişik kremi, burun aspiratörü aldım. Küvet seti, havlu, lif. Kendim içinde lohusa takımı falan tercih etmedim. Emzirme sütyeni aldım 2 tane, 1 tane elbise aldım lohusa emzirmek için uygun, 2 tane de pijama takımı aldım.